Wszystkiego Najlepszego Daniel !!
[O2] gałka jaka średnica 12 mm czy 22?
Zwiń
X
-
[O2] gałka jaka średnica 12 mm czy 22?
Witam,
jaka jest średnica gałki w OII Tour z silnikiem 1,6 benz.?
zawsze podobał mi się okrągły kształt gałek z golfów/passatów czy audi i myślę o zmianie seryjnej plastikowej gałki na ładniejszą (moim zdaniem) http://allegro.pl/show_item.php?item=2550981393 w tym stylu.
ważna jest dla mnie średnica montażowa.Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)
-
-
wg mnie 12mm :szeroki_usmiech
zadzwoń do najbliższego ASO i zapytajByła Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
OCPtaxi, http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#884825 i chyba wszystko jasne i jeszcze tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#874655
[ Dodano: Pon 20 Sie, 12 15:18 ]
Zamieszczone przez Wallywg mnie 12mm :szeroki_usmiechOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
niestety jest 22mmByła Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezMoim zdaniem jest średnica montażowa to właśnie 12mm.
Tak trudno zdjąć mieszek i zmierzyć w 5 sekund?
:diabelski_usmiechByła Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Moim zdaniem tez 12mm i chyba taką mam założoną heheheh
Ja plecam tą, skóra perforowana (mieszek trzeba zdjąć)
kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
niestety opisy gałek do O2 mówią o wersjach silnikowych. na forum jednoznacznie nikt nie napisał nigdy czy każda O2 ma tą samą średnicę, czy jednak różni się w zależności od silnika, jak w przypadku O1
Może się wypowiedzieć ktoś, kto jeździ Tourem, lub chociaż MPI?
W.w. posty są od właścicieli Diesli.
Dziękuję.Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)
Komentarz
-
-
U mnie TSI więc też benzin...kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi, a zwłaszcza Tobie TwoB.
Powiedź mi, bo dopatrzyłem się pewnej rzeczy. W gałkach na Allegro brakuje pierścienia, który dociska i trzyma mieszek pod gałką. Jak Ty rozwiązałeś ten problem?
Co powiesz o ogólnej wygodzie tej gałki z Golfa, jest niżej, wyżej, jak to leży w Octavii?Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)
Komentarz
-
-
OCPtaxi, Co do wygody- moje subiektywne odczucia: fajniejsza bo okrągła
Ogólnie jestem z tej wymiany BARDZO zadowolony :lol:
Czy wyżej czy niżej, hmmm mniej więcej tak samo, minimalnie niżej niż seria.
Co do pierścienia- faktycznie go nie miałem, ale około 15min zabawy i problem rozwiązany.
MANUAL:
1) bierzesz ori mieszek z pseudo skóry;
2) wywijasz go na "lewo";
3) wkładasz gałę z G4 do środka (uwaga: zwróć uwagę gdzie ma być przód, gdzie tył);
4) między gałką (patrząc od góry nowej gałki), a tym wystającym pierścieniem (kołnierzem) ma się znaleźć końcówka mieszka;
5) końcówkę mieszka znajdującą się pod samą gałką (j.w.) przyklejasz bardzo ostrożnie do plastikowego trzpienia( i/lub spodu ozdobnej części gałki) tylko UWAGA: przyklejasz jedynie sam brzeg mieszka (bez klejenia miedzy mieszkiem a gałką powstaje mała szpara- siła grawitacji ściąga mieszek w dół)
6) owijasz taśmą (np. jak do bagaży ok. 1cm szerokości lub grubą izolacyjną) aż będzie równo ze średnicą gałki;
7) dajesz 2 plastikowe opaski zasiskowe na owiniętą taśmę;
8) wywijasz mieszek do dołu i gotowe
Całość improwizacji zajęła mi max 20 minut.
Na koniec istotna uwaga!!! Z klejeniem (punkt 5) nie spiesz się, najpierw złóż całość na próbę przypasuj do auta czy nic się nie naciąga i jeśli jest OK, wróć do punktu 5 i podklej i złóż ponownie całość na "tip-top".
Miłej zabawy - jak dla mnie modyfikacja bardzo fajna; czy zrobiłbym jeszcze raz- na 100% tak
Komentarz
-
Komentarz